Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Skoldags och tre månader....!

Skolan började igen idag. Andra klass... vad tiden går snabbt! Linus var jätteglad över att få börja skolan och träffa alla kompisar igen. Det känns väldigt kul att han trivs så bra!


Åsså den här tjejen då... Tre månader idag! Hon har en rätt stökig period... men är samtidigt strålande glad mellan varven. Hon gillar när jag sjunger - så det gäller för mig att passa på för det går garanterat över ;). Idag tror jag faktiskt att hon sjöng med lite i "Krokodilen i bilen". Fantastiskt gulliga små ljud. :)

2 kommentarer:

Lilla07an sa...

Men vilken härlig uppsyn. Vad hon växer, lilla Tuva.

Kellis sa...

Oooh, vilket leende hon fick till där! Man blir ju glad att se det!=)

Spännande med skolstart, min Isaac börjar ettan på måndag, kommer säga till vakansen om de ringer ut mig att jag MÅSTE få vara med när han börjar på morgonen! Det är ju liksom en milstolpe...

Kram/Kathleen